Tablo 1. Öğrencilerin Engel Tanıları |
N |
% |
Ortopedik |
6 |
24 |
Görme |
6 |
24 |
İşitme |
1 |
1 |
Belirlenemeyen |
12 |
48 |
Toplam |
25 |
100 |
Tablo 2. Öğrencilerin Fakültelere ve Yüksekokullara Göre Dağılımı |
N |
% |
Fen Edebiyat Fakültesi |
4 |
16 |
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi |
1 |
4 |
Eğitim Fakültesi |
3 |
12 |
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi |
3 |
12 |
İlahiyat Fakültesi |
1 |
4 |
Bolu Meslek Yüksekokulu |
6 |
24 |
Gerede Meslek Yüksekokulu |
3 |
12 |
Sağlık Yüksekokulu |
3 |
12 |
Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu |
1 |
4 |
Toplam |
25 |
100 |
Tablo 3. Öğrencilerin barınma durumları |
N |
% |
Aile ile birlikte evde |
13 |
(%52) |
Arkadaşları ile birlikte evde |
2 |
(%8) |
Yurtta |
10 |
(40) |
Tablo 4. Öğrencilerin fakülte ya da üniversite hakkındaki görüşleri |
N |
% |
Son derece memnun |
1 |
(%4) |
Memnun |
16 |
(%64) |
Az çok memnun |
4 |
(%16) |
Memnun değil |
4 |
(%16) |
Öğrenciler üniversite içerisindeki alanları kullanabiliyorlar mı? |
|||
Evet |
Kısmen |
Hayır |
|
Derslikler |
23 (%92) |
1 (%4) |
1 (%4) |
Yurt |
10 (%40) |
5 (%20) |
10 (%40) |
Banka |
25 (%100) |
- |
- |
Postane |
25 (%100) |
- |
- |
Aktivite merkezi |
5 (%20) |
5 (%20) |
15 (%60) |
Kütüphane |
5 (%20) |
10 (%40) |
10 (%40) |
Kültür Merkezi |
6 (%24) |
5 (%20) |
14 (%56) |
Kongre Merkezi |
5 (%20) |
- |
20 (%80) |
Tuvaletler |
23 (%92) |
2 (%8) |
- |
Mediko |
15 (%60) |
10 (%40) |
- |
Yüzme Havuzu |
3 (%12) |
2 (%8) |
20 (%80) |
Fitness Salonu |
1 (%4) |
1 (%4) |
24 (%96) |
Öğrenci Kafeteryası |
25 (%100) |
- |
- |
Tablo 6. Öğrencilerin genel olarak istekleri |
Ders notlarının sağlanması |
Sınavlarda okutman verilmesi |
Sınavlarda uyarlama yapılması |
Sınavların ayrı salonlarda yapılması |
Verilen okutmanların alanda uzman akademisyen olması |
Öğretim elemanlarının ders anlatırken ses kaydının alınmasına izin vermeleri |
Ders esnasında not tutabilmek için ses kayıt materyalleri ile bilgisayarların sağlanması |
Rektörlük binasının ve idari binaların girişlerinde rampa ve içlerinde asansörlerin olması |
Var olan asansörlerin sesli hale getirilmeleri |
Kampüs içerisinde kaldırımlara rampaların yapılması |
Fiziki rehabilitasyon hizmetlerin sunulması |
Tahtada yazılanların iri punto olarak verilmesi |
Yurt çıkmayanlara yurt sağlanması |
Ders esnasında slayt kullanılması |
Üniversite personelinin bilgilendirilmesi |
Üniversite toplu taşıma araçlarının engelli öğrenciler için ayrı düzenlenmesi |
Aktivite merkezine asansör sisteminin oluşturulması |
Kampüs içerisinde sesli trafik ışıklarının olması |
Kampüs içerisinde belirli aralıklarla bankların konulması |
Üniversite içerisinde sarı hatların konulması |
Sınavlara girme şartı ile devamsızlık zorunluğunun engelli ve engelli çalışanlara yönelik olarak özel olarak değerlendirilmesi |